Biludlejning forsikring
Vi ejer ikke bilerne, vi sammenligner kun priser fra forskellige virksomheder som Hertz Dream Collection, Sharr Express, King Rent, Avis, Europcar, Rentacar, Nomadcar, InterRent, Megadrive, Nissan, Maggiore, Oscar, Budget, U-Save, Optimorent, Carsrent, Firefly, Prime Car Rent, Ace, Autonom, NU Car Rental, Hawk, Right Cars, Buchbinder, Carwiz, Enterprise, Bidvest, Centauro, First Car Rental, Goldcar, Aznur, Mex, Payless, National, Hertz, Keddy By Europcar, Rentis, Sixt, Green Motion, Global, Avant Car, Thrifty, Localiza, Surprice, Rhodium, Advantage, Autoclick, Alamo, Dollar, Flizzr, addCar, Citer og Jumbo og andre. Når du lejer din bil fra en virksomhed, henter du bilen fra virksomheden.
Hvilke udgifter indgår i lejen?
Lejen omfatter følgende: selvrisiko, forsikringsdækning mod skadesansvar, skat, lufthavnsgebyr, ubegrænset kilometertal og hjælp i tilfælde af problemer. Bemærk venligst, at de inkluderede udgifter kan variere afhængigt af billeje og land. Biludlejningsfirmaet kan også bede dig om et depositum eller selvrisiko ved lejeskranken. Sørg for at tjekke vilkår og betingelser, når du reserverer.
Hvor kan jeg tegne lejebilsforsikring?
Vi anbefaler, at du tegner selvrisiko ved reservationen (AXA Assistance). Vores forsikringspartnere tilbyder en komplet selvrisiko pakke, der er op til 50% billigere end du ville betale ved biludlejerens skranke. Omkostninger og betingelser for forsikringen vil blive vist i løbet af booking.
Hvad dækker bilforsikringen?
Typisk omfatter den en selvrisiko pakke:
• Selvrisiko for billeje
• Beskadigelse af vinduer, hjul, chassis og tag
• Tab af bilnøgle
• Tab af personlige ejendele.
Mere information og nøjagtige beløb skal læses under selvrisikosbetingelserne ved reservationen. Bemærk venligst, at uanset forsikring, vil biludlejningsfirmaet reservere det overskydende beløb på dit kreditkort som en indbetaling. Hvis du returnerer bilen ubeskadiget, vil depositum blive refunderet med det samme. Hvis bilen er beskadiget under lejen, vil udlejeren beholde depositum for at dække omkostningerne. Hvis du har købt vores forsikringsprodukt, vil du blive godtgjort for det fradragsberettigede beløb opkrævet af udlejer. Sørg for, at du har tilstrækkelige midler på kreditkortet på indsamlingsstedet til at dække depositum. Dette depositum, eller overskydende beløb, kan variere afhængigt af lejebetingelserne, men vil fremgå tydeligt på reservationskuponen.
Hvordan laver jeg en skadesanmeldelse?
Alle anmeldeslser skal sendes direkte til dit forsikringsselskab. Kontaktoplysninger og oplysninger om, hvordan du laver en anmeldelse, findes i forsikringsdokumenterne.